Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Jan Nilsson - 18 mars 2013 14:09

  Detta vill Båstad bli, men kan man det?? Det är en massa DVD, som jag köpt. Jag vill göra ett arbete om. Monaco,inte om Båstad.

Av Jan Nilsson - 18 mars 2013 12:38

  Det tycks vara samma problem här att de kan ställa upp på vad som helst och att de skiter i människor. Folk som det gär att köpa. Det går inte att säga vad man tycker om deras trakasserier.

Av Jan Nilsson - 18 mars 2013 10:50

  Han gjorde inget alls. Det tycks finnas folk som har kontakter med polisen. Man kan inte skylla på mig om det inte fungerar här. Det är medlemmarna? Det finns folk som kan ställa upp på vad som helst. Redaxredaktionen går inte att prata med. Så det är inte mitt fel om det inte fungerar här. Jag visste att jag inte skulle få nåt publicerat här. Fountain house i Stockholkm har redan gjort skit. Ledningen här är inte någon idee att snacka med. Folk som kan låna sig till vad som helst. Det finns misstankar om mut brott. Det går inte att prata med folk här. Tycks vara ute efter att ställa till med bråk. Jag försökte vara med på redaktionen för deras tidning, men det tycks inte fungerar.

Av Jan Nilsson - 18 mars 2013 10:46

  Ingen tycks bry sig vad jag skriver här. Det fungerar inte här och det är inte mitt fel. Det finns anledning till att jag blivit placerad här där jag är.

Av Jan Nilsson - 18 mars 2013 10:41

 Jag tror att det inte kommer att bli något. Jag vill inte spela byfåne. Jag har blivit utsatt förut . Manipulerade foton. Det verkar vara som polisen har tagit kontakt. Vet inte vad polisen har där att göra. Det kunde vara bra om de kunde förklara sig vad de sysslar med. Polisen jagar mera kriminella. 

Av Jan Nilsson - 18 mars 2013 09:37

  det finns en del som inte fattar att jag inte vill ha nåt med dem att göra? Man ska inte behöva tala om det för dem. Icke övskevärd. Man ska inte tvinga sig på folk.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards