Alla inlägg under februari 2012

Av Jan Nilsson - 23 februari 2012 11:12

  Jag vet inte varför som jag har problem med detta heller om det är mina fantasier. Man behöver inte bry sig om allt. Om man struntar i det, kanske det tar slut. Det tycks inte fungera, att välja bilder av någon anledning. Polistrakasserier.

Av Jan Nilsson - 23 februari 2012 10:29

  Den var för naket tyckte de, men jag visar bara baken. Jag söker olika arbeten. Det var inte deras stil. Det som en del tar bort tycker jag är bra. Olika statistarbeten.

Av Jan Nilsson - 23 februari 2012 09:43

Det finns inga kriminella. På alla arbeten måste man kunna visa vad man använder pengar till. Allt behöver inte vara hemligt. Jag har  en man som tittar bakom ryggen vad jag gör. Det gillar inte jag, som sitter på VAC. som jag förklarat förut vad det är för nåt. Jag har arbetat på olika arbeten och måste prestera nåt, annars får jag ingen lön. Det handlar inte om detta.  Detta var i Båstad.   Nåt för Uppdrag Granskning. Veckans brott. Sveriges Television.


Av Jan Nilsson - 16 februari 2012 10:41

Jag vet inte vad man kan kalla detta för. Jag har problem med en granne som hela tiden öppnar källar dörren. Nu har den varit öppen i tre dagar, så jag slängde igen dörren så det hördes i hela huset. Nu kommer grannarna att klaga och jag får problem med hustomten. Någon granne har hållit på med låset på ytter dörren också, tycks vara ute efter att provocera fram bråk. Ingen av de andra grannarna tycks bry sig. Bara jag som ringer och säger till om att någon granne, som ingen vet vem det är, håller på. Det finns bara en som har sådana kontakter.

Men bilden handlar inte om det. vad handlar den om. Detta är jag ???? hur jag vill bli uppfattad av grannarna. Nu blir jag utslängd. Det finns de som kan hitta på vilka historier som helst. Enligt DO kan man slänga ut mig på, vad hitta på vad som helst. Det är ingen diskiminering. Det räcker med att tala in nåt på telefonsvararen, som B. inte gillar.

                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                        

 
Av Jan Nilsson - 15 februari 2012 10:52

Det är ett Garage, där jag försökte blanda i mig politik. Fel.  Man kan få  Hjälp med att sova, någonstans. En tjej var lite konstig. Jag fick sova ute två nätter.      Jag har ingen Schweiziskpolisbil. Nästa gång jag åker till Schweiz om jag inte hittar någonstans att sova ska jag vända mig till P. Jag vet inte varför som polisen tagit kontakt. Om de kunde förklara det också?  Mannen med hatten.

 
Av Jan Nilsson - 15 februari 2012 09:58

 Jag kommer inte att få vara med i Skärholmen därför att jag inte kom in. Talangtävling. FUB 964, Polisen förklarar vad de spanade på. Jag sa vad jag tyckte till mannen med hatten, så nu kommer jag att få problem. Att han var en S. och nåt med, nu kommer jag att bli utesluten och får inte vara med. Att ett polisäckel ska vara här. Det är en riktig skvallergubbe, sådana går alltid att göra nåt åt. Han kan gå andra tider än när jag går. Vi behöver inte vara tillsammans i samma kurs. Mannen som inte svarar, när jag tilltalar honom.  Nu kommer jag få problem. Han kommer att säga att jag kallade honom för S. det får man inte göra.

Av Jan Nilsson - 8 februari 2012 11:20

Att skydda vissa personer kan räknas som trakasserier. Det är svårt att få kontakt.

Av Jan Nilsson - 8 februari 2012 10:45

          Det blir nog ingen kontakt, bara bortkastad tid. Man får inte heller henne att tro att man springer efter henne. Det är konstigt att hon inte anmält mig. Jag har skickat flera brev. Men hennes sekreterare har plockat bort olämpliga. Jag var på en danskurs i Spånga och jag sov och var trött. Det är sjuk att drömma om någon som Carola. Man har skrivit att jag är besatt av Carola. Jag var på Gröna Lund, sommarkrysset och såg henne och hon tog på mina händer och jag fick ett idol kort som sitter uppe på Västertosaktivitetscenter. Jag kan få ideer om att jag kan skriva  och skicka en massa kort. Någon säger det är obgribligt. Man förstår inte mig. Det är mera falska anklagelser, förtal. Jag förstår inte hur man kan ljuga om andra.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards