Alla inlägg under juni 2012

Av Jan Nilsson - 25 juni 2012 14:14

  Folk tittar vad jag gär? Arbetsförmedlingen i Laholm. T

Laholmstidningen tycks inte ta i nåt om min födelsedag. Då kan det bli krig.

Öresundståget har tagit inkassför att jag ska betala böter. En betalningsanmärkning. Lyckliga.

Av Jan Nilsson - 18 juni 2012 15:57

   Varför skulle p. hålla p så? jag vet inte vad som är fel. Jag visade nå för en broschyr från Hagagården folk tror att man är riktigt sjuk då. Sånt ska man inte syssla med.

Vällingby är inte intresserade av folk uppgifter inte heller Laholm. Men de som arabetar i receptionen är tjänstemän och måste uppföra sig. Politiker kan behandla folk lite hur som helst.

Av Jan Nilsson - 13 juni 2012 15:05

  En man som satt framför mig, varför som han håller på så,det kan vara lite svårt att förstå. Jo vill inte utreda vadförsäkringskassan håller på med. När jag ringer dit blir jag kopplad till de mest konstiga ställen. Det är den mest underliga utredninga jag varit med om.   Sverige tycks vara några lakejer till ett land och man kan bli utsatt för de mest konstiga anklagelser. Varför skulle en sådan man riskera nåt sånt,

På Olof Palmestid var vi inte det. Några slags nickedockor. Ett litet land ska vara självständigt. Inte gå någras ärende.

Av Jan Nilsson - 12 juni 2012 15:40

Svar från Laholmskommun. Alltid folk som inte har gjort nåt. Inte ens tittat efter om det är nåt fel. Jag är oskyldig. Östermalmaren med hund vad har jg gjort. Polistecknet, vad det nu är? Tydligen har han inget gjort. Jag har sökt till en sommar kurs på en folkhögskola. Men de säger nej, och när folk hämnas anmäler de det. Men har själva rätt att neka. och det är lagligt, inte trakasserier. Ami Ronnitz har inget gjort, inte manrövrat bort folk och tagit herrvälde själv.            Anna Odell när hon var kändis, nu är hon ingenting. Det är många som råkat ut för samma sak, när de avslöjat stora missförhållanden i Samhället ooch sjukvården. Man tjänar pengar på sådana. RSMH ställer också upp på sånt? Kanske tvingade. Annars händer det samma sak med dem.

Av Jan Nilsson - 12 juni 2012 08:13

pOliser blir avskedade?? En Kvinna???? Är de andra som sitter där av intresse. Vad sysslar p. med. Vem har upplyst Kvinnan. Inte jag? Någon måste lämna information.

Plisen spanar efter nåt på AF i  Laholm????

Även poliser har rått att söka ett annat arbete, heller extra arbete.  

Av Jan Nilsson - 11 juni 2012 08:39

LTR 371       HKK 001 Har lekt poliser och spanat på Vad ? En väntade på mig när jag gick till bussen. Den här spanaren råkade jag ut för i Basel, schweiz. Vad det nu ska föreställa? Det var en rolig typ på bussen, med handen. Polislakejer kan man i bland hitta i sjöar. Det tycks inte gå som jag själv vill. Av någon anledning tycks inte folk titta på min blogg   Att hålla på och anteckna en massa bilnummer tycks vara lite sjukt. Det är mycket som är sjukt. Vad ska det vara bra för? Jag tycker bara att det är en massa arbete till ingen nytta. En massa papper. I utlandet går det inte ens att få ut ett bilnummer, ägaren. Sekretess.

Av Jan Nilsson - 8 juni 2012 13:57

  Besvär med sånt här. Det måste vara psykos. om jag inbillar mig att de har nå med mig att göra???

PXO 767                         WPJ 523 Patrica Bengtsson släkt med anna Bengtsson    TDE 456

                                                  
                                                  
                    Markaryd


röd wolksvagen                                Våxtorp

Britt-marie Karlsson

Melbystrand                                       
                    GNY 866 Laholmskommun.                         Det kan vara förföljese mani när man tror att några stör mig. Men att göra så att det ser ut som en psykos kan verka mera konstigt. Att ställa upp på nåt sånt. FFD 961 MPC 819

Jag skulle bli arg om någon antecknade mitt bilnummer, men folk tycks vara likgiltiga. Jag skulle aldrig själv göra nåt sånt, om någon ringde mig?????? Fiick jag inget skulle jag aldrig ställa upp. Jag har inte pratat med någon kurator. Nu blir jag stoppat, konstigt att ingen anmäler detta.

Av Jan Nilsson - 8 juni 2012 08:26

 I varje fall har han inte varit här, där har jag bott. Är det i Halmstad helller Luzern, vart det nu ligger. Allt ska ju liggga tycker några på Sveriges Radio som sysslar med ett  program som heter "språket" och handlar om språk. När man lär sig ett annat språk finns det många lustigheter som man inte tänker på. Det som använder språket märker inte det. En del har livlig fantasi. Jag hade en kompis,. hans ögon gick runt när man pratade om, Torgstånd, Anders Österman, det finns vattenstånd o.s.v En massa konstigheter, som man kan ha roligt med, om man så vill.

Man får inte utpeka folk? Att folk tror att de är dömda för nåt. Kriminlla.

Att någon varit på ett hem för mjölk avväjning. Ingen Löpsedel.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards