Alla inlägg under december 2011

Av Jan Nilsson - 14 december 2011 09:50

   Medlem.    FOUNTAIN HOUSE. Hemköp. Skrivit fel på postpaketet till Båstad. Blackeberscentrum. Vad gjorde polisen där, två bilar. Västertsaktivitetscentrum. Varför har polisen tagit kontakt. Jag tycker att polisen ska förklara sig. Folk har rätt att veta vad polisen sysslar med. Annars får Jag göra en Jo-ANMÄLAN.

Av Jan Nilsson - 7 december 2011 10:39

   Är detta ett vilkor när nåt går dåligt. Vet inte vad det finns här. Vet inite hur mycket som jag kan skriva. Andra kan läsa det som jag skrivit. Det jag skrivit om har aldrig blivit utrett. Ibland kan man få ihop två bilder till nåt. Men den här personen var inte journalist. Det  har aldrig blivit klarlagt vad som hänt den här personen.

 
Av Jan Nilsson - 7 december 2011 10:06

Det finns en man på andra sidan i datasalen, som blivit kontaktat. Jag tycker att man borde förklara sig. Polisen. skalle fortsätter med sin trakasserier, han sitter framför mig och håller på med polistecknet.tingen med hatten vill provocera fram bråk. Jag tycker att polisen skulle förklara sig vad de har här att göra? Jag kan bli utesluten nu. Sosse på skrivarkursen var också ute för  att ställa till med bråk. skalle fortsätter att trakassera. Har man ställt upp på nåt får  man skylla sig själv. Ledaren säger inget, att skalle håller på. .. Han bryr sig inte. Har man ställt upp på nåt får man skylla sig själv. Att provocera fram bråk. Den 14/12 Kl 10.34 sitter läraren med honom.Tydligen är han oskyldig. Mannen med hatt på Västerotsakivitetscentrum, som sitter framför mig.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards