Alla inlägg under oktober 2012

Av Jan Nilsson - 30 oktober 2012 10:45

Att polisen kan förklara vad den här mannen gjorde på tåget????Liksom damen bredvid mig som påstår att hon har arbetat på ett hem där sådana som Leif hamnar. Det kunde vara bra ocm hon inte satt där. Polisenspanare kan stanna hemma. Jag sa till en färgad man att han kunde gå ut och spana, och han gjorde det. Några som sitter på några bänkar bakom mig och tittar vad jag gör.  Man kan ta reda på vad d. sysslar med??

Av Jan Nilsson - 29 oktober 2012 10:43

   När han signerade bökcker innför julen på vällingby bokhandel, jag skickade ett kort till honom på Sveriges Television. Han är 67  år och har gått i pension och har inte längre sväng dörrar hos polisen.

Av Jan Nilsson - 27 oktober 2012 12:07

  Detta är inte en gamal tant, vad hon nu kan ha göra med polisen? Vi får väl ringa och fråga? Inget brott?? Vad hon gör här nu? Det tycks inte hända mycket. Jag skulle aldrig vilja ställa upp på nåt? Det finns folk somkan låna sig till vad som helst.

Av Jan Nilsson - 26 oktober 2012 10:51

  Det tycks vara någon som hade problem med en tröja med beatles. Debatt, Svt, Janne josefssonskompis, det var folk som hindrade mig i Almedalen att jag kom på bild.                                             
                                                  
      (Alltid folk som sitter brevid och tittar vad man gör)

Av Jan Nilsson - 25 oktober 2012 11:13

Jag har inte gjort det. Det tycks vara någon som tagit kontakt med dem. Jag vill inte upplysa om nåt sånt därför att då kan jag råka ut för brott. Men har man gjort nåt sånt kan det bli med hjälp till brott. Jag var livrädd i Vällingby att de visste var jag bodde, och det var sant. Det är människor som kan sälja sin egen mormor. Jag litar inte alls på dem.  Jag tycker inte att man ska göra det. 

Av Jan Nilsson - 25 oktober 2012 10:24

Det är folk som sitter här ute som vill att det ska bli polisanmälningar. Vet inte vad de tjänar på det. Några som satt här ute på bordet. Jag trodde att jag skulle slippa göra anmälnigar. Nu kommer de här personerna att klaga som jag tog kort på. Jag tycker inte att man borde sitta här, när jag är här, om man vill trakassera. Då kan man gå på andra tider   Nu kommer de att klaga på mig, hos bibliotekservice. Det tycks vara personer som vill förstöra för mig. Jag tycker att man stannar hemma om man vill trakassera folk.

Av Jan Nilsson - 25 oktober 2012 10:05

  Jag har sgat till personen om man är ute efter bråk , då finns det andra tider som man kan gå på???

Att sitta och titta på tv och hålla på med polistecknet, det tycker jag inte är vettigt. Det finns antagligen andra datorer som hon kan titta påTV. Det finns alltid folk som ställer upp på polisen. Hon dyker nog upp morgon, då får ´vi ta ett kort av henne, så folk kan se hur äckelt ser ut som stör folk. Det går inte att prata med person som inte vi får väl göra en anmälan när vi kommer hem.

Av Jan Nilsson - 24 oktober 2012 11:20

  Det är nog inte hans rätta namn, ett sätt att påverka,(liksom att sitta bredvid och göra mig nervös) Jag tror inte att han gjort det han sagt. Ett sätt att försöka påverka. Jag har haft personer som försökt provocera, och till slut kan folk bli arga. Vet inte om han tycker att andra ska göra lika.??? Jag har haft så många underliga som tagit kontakt som inte har varit ärliga. Jag skulle vilja skanna in mera, men blir störd. Så jag kommer att gå snart och åka hem med bussen.Snart är det slut här och Göteborg kan bli nästa.



Boken har inget med texten att göra????

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards