Alla inlägg under januari 2012

Av Jan Nilsson - 25 januari 2012 10:55

Det tycks inte vara några som är  intresserade av mig och det jag har att ge. Det är lite tråkigt. Vet inte vad jag gör för fel. Jag vill visa upp mig. Inget roligt om andra inte ser mig. Jag var pe en danskurs. dansa fri dans och rörelse. Det tycks vara att jag slängt ut pengar till ingen nytta. Jag inbillar mig att folk vet vem jag är? som jag träffar på gatan. Det tycks vara några som upplyser om mig. Det kommer alltid att finnas folk som klagar, vad än man gör. Jag har haft folk som medvetet bara klagat på mig? Det kan vara de som sagt åt dem att göra det. Sådana som ställer upp på allt.

Skrivarcirkel på VAC, vet jag inte riktigt vad de ställer upp på. Deltagara uppför sig ibland lite konstigt. Jag undrar var de får saker ifrån som de säger och skriver.

Av Jan Nilsson - 25 januari 2012 10:04

   Vet vem jag är? Det är tunnelbanan i Stockholm. Jag vet inte vilka det är? Kanske andra vet? Man ser litet dåligt. Vet inte hur bilden ska vändas rätt.

Av Jan Nilsson - 25 januari 2012 09:37

  Moom Hawk photo Studio & Gallery. Märsta.

Jag tycker att den här biliden verkar vara manipulerad och jag tycker inte att man ska syssla med sånt. Det är andra som gjort det innan. Försökt att jag ska se tokig ut. Ansiktet är litet förvridet, munnen. Det är andra som sysslat med det för förut. Det tycks vara folk som tar kontakt med dem jag besöker, denna gång en fotograf. Jag har inte sett nåt. Ingen säger heller avslöjar  vilks det är? Bara att folk sysslar med underliga saker? Det är bara polisen som får avlyssna? och öppna brev och tala om vart jag går?

Av Jan Nilsson - 18 januari 2012 10:42

  Så här vill jag uppträda på tvprogrammet talang på TV 4. Men det tycks inte hända, därför att tv 4 stoppar mig av någon anledning som de inte kan förklara. När man frågar dem har de inget gjort. Gör en massa bakom ryggen på mig. Jag vet inte vilka som tagit kontakt med dem. Någon har upplyst om mig. Tagot reda på mina tider. Var någonstans jag går? Jag har försökt många gånger och jag tror inte på dem, varför som jag inte får vara med. Jag vet inte om det är passade i Talang att upprädda så här. Jag vet inte riktigt varför som de stoppar mig.

Insändare har inte publiceras. Skickar jag en insändare till en tidning är det några som tar kontakt. Posten måste tala om vilka jag skickar brev till. Underligt att folk vet vart jag går. Jag säger ingenting. Någon tidning kan inte göra det. Jag vet inte om jag hittar på sånt som jag själv tycker är bra. En sång av Carola : Sanna Vänner: Det är någon annan än Carola som sjänger den. När Carola sjönger den tycker jag att det låter falskt. Hon är ingen sann vän. Inte till mig. Att hon utnyttjar folk. Dumt att springa efter någon sådan, som bara driver med mig. Roar sig på min bekostnad. Jag gör mig bara löjlig, folk skrattar åt mig. Varför stoppar de mig från att komma ut. Försöker att göra mig mera sjuk än jag är???


Av Jan Nilsson - 18 januari 2012 09:30

             Polisen kan förklara sig. Det tycks vara att vem som helst kan arbeta för ??? Det är några bilder som jag har tagit med min mobilkamera. Det är inte alla som gillar det. Daghem. Blackeberg. Några har sprungit efter. Man måste vara försiktig. En tjej som spottade. De tycks vara underliga på det stället jag är nu. Man får inte prata. Man ska vara tyst. Två tjejer som hela tiden tar tid med läraren. De säger åt mig att vara tyst hela tiden. Västerotsaktivitetscenter. Finns i Blackeberg. Jag gick hit.      Kaninpolisen finns i Båstad.

Av Jan Nilsson - 11 januari 2012 11:10

 Jag är någon som vill visa upp mig. Men det kommer nog inte att fungera. Gör nåt jag inte får göra.ibland kan det vara roligt och se om det händer nåt.

Av Jan Nilsson - 11 januari 2012 10:06

        Några av bilderna jag gjort själv. Alla gillar inte dem. Vem klagar? Det är roligt att man får visa bilderna för några. Ingen är intresserad av vad jag gör. Jag försöker att hitta olika motiv. Men det har andra orsaker till att jag blir stoppad och det tycks vara de själva som gör det. Jag hade kontaktannonser i Lokaltidningen , men det var de själva som stoppade dem. Men jag fick inte in annonser för 500 kr, som de inte betalde tillbaka.  De bryr sig inte. Sa att de var obegribliga. Därför skulle inte publiceras. De vill också få mig att tro på det. På en mässa i Solna var det folk som undrade vad jag sålde. Mitt föredrag jag hade lyssnade ingen på. Västnytt, svt. Lokaltv, Göteborg var där och pratade med mig. Åkte till Solna.Vi har ABC i Stockholm.

Av Jan Nilsson - 11 januari 2012 09:51

  Jag har problem med den här personen, som klagat på min vagn. Jag delade ut lokaltidningen. Jag gick i trappan och de stördes, fick ett brev från Hyrestomten. Det räcker med det, men det blev också falska anklagelser, om sånt jag inte gjort. Hade inbrot på annandagen. Förstörde låset på ytter- och källardörren. Sedan fick jag ta tidningarna till ett kontor i källaren, men grannen tänkte klaga en gång till, men då sa de nej. Folk måste också kunna betala hyran. Jag arbetade för att jag behövde pengar.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards