Alla inlägg under maj 2012

Av Jan Nilsson - 29 maj 2012 15:20

Problem med Sj och Öresundstrafiken, blev blockerad i Göteborg. bild.                                                                                 ( Sådana kontakter ska inte finnas, om hästar. Sparbanken i Vällingby.Det var andra där också, En kö. Halland.) Timo arbetar på Kompassen. Vad det nu är ? Det kan man ta reda jpå? Kan vara svårt att förstå om man inte är insatt. svårt att få ihop det.

Av Jan Nilsson - 23 maj 2012 16:21

  Terrormannen.( Det går att se på hans ansikte vad han går för) en falskjävel.

Jag kan inte ens sola i knäred. Första gången jag varit med om nåt sånt. En liten by och man kan inte ens gå till stranden. Då kan väl också turisterna betala för mig.

Christian Jönsson/ genevad stod parkerad utanför Konsum.

Polisen förklarar sig??????

Av Jan Nilsson - 23 maj 2012 08:02

 Någon som var på en här Konferensen.                                      
                             Det är en rolig person som tittat på min blogg, det finns folk som ställer upp på vad som helst. Jag vill helst slippa sådan. Min omröstning har funnits i tio månader och det är ingen som tittat på den. Jag vill helst slippa polisä.  och ha människor som inte vill förstöra för andra. (Det är någon som lagt en penna här. då har det varit en journalist här och plockat ner nåt från anslagstavlan. Svenska Bostäder.) Man kan polisanmäla sånt. Nu blir jag nog stoppat ,det finns skvallerkäringar överallt.

Av Jan Nilsson - 21 maj 2012 15:34

  Det tycks vara att folk som är här kommer att klaga. Det finns konstiga överallt och sådana som ställer upp på vad som helst. Jag har haft de mest underliga klagomål.  Det är nog polisen bakon mina problem.Det är v äldigt iritterade att folk springer här hela tiden.   Den här mannen har ställt upp på polisen. En Kyrkoherde som gjort det gör jag inte mycket för. Man kan se på ansiktet vilken falsk typ han är?

Jag åker till Halmstad på en koferens om återhämting och jag har fått ett stupdium. Vet inte om jag har tid att skriva nåt om det. Jag har varit med om att så många bluffat mig att jag inte litar på folk, även kyrkansfolk.

Av Jan Nilsson - 21 maj 2012 08:58

 Det är så mycket folk här som går omkrng och pratar? Har inget med det att göra? Mycket prat? Folk? Jag har fått en kommentar och förstår den inte?
 

Av Jan Nilsson - 18 maj 2012 13:48

  Alla tittar på henne och att hon inte behövs. Den här personen trakasserar folk, och bryr sig inte om, om folk har mat, heller lägenhet. Det märks att det finns tjänstemän som kan ställa upp på vad som helst. En sådan skulle passa bra i Tysk. bästa är om hon lämnar Sverige. Ohyra behövs inte här. Begär uppgifter som inte existerar.Jag skulle själv vägra att syssla med sånt. GNY 866 åkte iväg när jag kom? Polistrakasserrier???. Kan ha nåt med försäkringskassan att göra. Vem undersöker?  Svarar inte  på telefon, ringt sex gånger. Folk som inte bryr sig? Då är det bara att .... till. Utsatt fär hot: Bra om det blir anmälan. Jo-anmälan, polisanmälan:´. polisen påstår det är inget brott. Trakasserier är inget brott.

Av Jan Nilsson - 18 maj 2012 08:12

Jag kunde inte sitta kvar, därör att jag blevtrakasserad av den som satt bredvid, sj tvingar folk att sitta med sådana som det inte går att sitta med,   (bilden har inget med det jag skriver)

Konduktörern tycks skydda folk, vet inte vad Sj har för intresse att göra det. Det kom vatten från en väska och för att jag skulle sitta där, fick personen några Matkuponger.. Jag gick därifrån. Det var konstigt nog en journalist som jag Hamnde som satt där. Det verkar som Konduktören visste vem som satt där, och därför hamnade jag på den platsen. vem  som hade lämnat dem upplysningarna till K.???????? Det går inte att bevisa. Enligt polisen är det inget brott, att trakassera folk?

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards