Alla inlägg under mars 2012

Av Jan Nilsson - 22 mars 2012 10:52

När jag vill att statsdelsnämnden ska ta upp mitt problem, blir alla där konstiga, ingen vill ta upp mitt problem som jag har med Kompassen, träfflokal i Vällingby. Jag har inte kunnat gå där på ett normalt sätt, och ingen bryr sig. De lyssnar inte. Bortkastad tid att försöka påverka. De bryr sig inte om vanliga människor. Han var i tunnelbanan. De lyssanr inte på folk, om folk då blir arga, anmäler de. Ingen ska veta vad de sysslar med. Allt ska tystas ner. Tanten som tystar ner folk var förut i statsdelsnämnden, men har slutat.

Sossarna gjorde inget för mig. Jag var en Nickedocka som skulle hålla med om allt. De hoppade av.

 
Av Jan Nilsson - 22 mars 2012 10:38

 Jag har haft problem med sådana som inte vill redeovisa resultat. HJL 487 SFY 158 UBU 469 RYX 035 HWF 602. Någon son heter Anders här har stora problem också med samma människor. Vet inte vad jag ska göra för att de ska uppvisa ett resultat. Jag vill veta vad de letar efter. Att ta reda på vad folk gör är ett brott mot mänskliga rättigheter.

Jag har gjort en anmälan till Bromma statsdelsnämnd, men inte fått ett svar. Fel är att jag måste göra en anmälan till JO.Det är några bilder som jag har tagit på några olika platser.       

 
Av Jan Nilsson - 9 mars 2012 08:38

  Alltid tycks folk veta nåt om mig. Det är inte altid jag som tar kontakt. det är andra. Måste flytta plats på tåget blev störd. VästtrafikGöteborg, tog betalt till skåne, fast jag inte skulle åka dit. Halmstad fick lite penagar tillbaka.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards