Alla inlägg under oktober 2011

Av Jan Nilsson - 31 oktober 2011 17:23

Det är synd att ingen tjej är intresserad av att hjälpa mig, att lösa mina sexproblem. Det är inget roligt att ha en massa fantasier som inte blir verklighet. Jag gillar när folk tittar när jag håller på. Inte kilar, därför att de kan få för sig att hjäpa till. Det är tjefer jag är intresserad av. Jag skulli vilja ha kontakt med dem som gillar när jag håller på med olika saker. Jag har hittilst bara fått göra det på strandne och någon fotograf. Det var någon som sa att ajg skulle dansa ensam och sätta på en skiva. Det är inget roligt att hålla på med sånt ensam. Ni behöver inte göra nåt, bara titta. Det räcker.

Av Jan Nilsson - 31 oktober 2011 07:37

Jag ska träffa den personen som jag ska prata med, tror att den personen tycker att jag ska ta tabletter, därför att jag har uppträtt olämpligt. Jag tycker inte alls om det hur jag gör alltid. Jag har rätt att säga ifrån sånt jag ogillar. Jag undrar hur man inte ställer upp på nåt. Jag behöver inte alls accptera sånt jag inte gillar. Ska inte heller behöva stå ut med sånt. Man kan inte vara som mig. De tittar vad jag gör. När de går förbi. Jag tycker inte om de här ttperna som går omkring här.

Av Jan Nilsson - 31 oktober 2011 01:26

Jag tror inte att det kommer att fungera mer än att jag kommer att förlora en massa pengar om jag åker hem. Jag tycker det är inget roligt och det går inte ut på nåt. Jag blir bara sämre här. Fullständigt bortkastad. Jag tror att de kan ha rätt att en man kan ha rätt att sitta här, bara det att jag inte vill sitta här med honom. Jag ska träffa någon sjuksköterska imorgon och hon kommer nog att säga att jag är mycket sjuk. Kan man inte samarbeta då ska jag inte vara här. Det går inte att prata med folk. Jag måste kunna sitta med mvem jag vill sitta med. Jag ttyckte att han störde mig. Hon kommer nog säga att vi ska avsluta detta. Det fungerar inte nåt bra för mig. Vet inte vad de sysslar med. En dålig utredning. vet inte vad det går ut på?

Av Jan Nilsson - 30 oktober 2011 17:09

 Hagagården .Jag tror att jag blir lite för arg men när jag tror att det är människor som har pratat med dem, och sagt åt dem vad de ska göra,att den här mannen ska sitta och titta på tv hela tiden så andra inte kan göra nåt. Jag har råkat ut för så mycket att jag inte tro att det kan ha gått rätt till. Folk kan inte samarbeta här. Det är jag som glör fel när jag klagar, det är ingen ide att diskutera med personalen här.  Det är i Båstad som jag är. Datorn och tv finns tillsammanas. Jag vill inte sitta med den mannen. kAN HÄNDA ATT HAN HAR RÄTT ATT GÖRA SOM HAN GÖR. jAG blir arg på någon oskyldig.

Av Jan Nilsson - 30 oktober 2011 07:35

Jag tog kontekt med några andra bloggare och undrar om det blir någon mera kontakt. jag blev störd där jag bor  och jag behöver inte alls reta mig på det. Hoppas att det leder nåt till. nu har jag gjort mitt. det blir en massa bråk här och det tycker jag inte om. Jag skulle bättre hålla tyst och inte

Av Jan Nilsson - 30 oktober 2011 02:19

  Det är någon som heter Dan på det här stället som har börjat att störa. Det finns inget efter namn på folk, bara förnamn. Man kan trycka en bok på nå som heter www.papertalk.se. Det gäller att ha pengar till allt. jag drömmeatt göra mycket men det finns inte pengar till allt. www.folkkuturcentrum.se vill jag sätta upp en teater, men det tycks vara dem själva som hinrar mig, så att det inte blir nåt. Jag förstår inte varför som de gör så. Det skulle vara bro om ngon undersökte det.

Av Jan Nilsson - 29 oktober 2011 22:40

Likgiltig. Bryr sig inte om nåt. Har inga känslor. Jag har fått stoppade insändare, men det tycks inte vara så många som läser det. Vet inte om det varit folk som klagat, därför får jag inget svar. Jag kan inte förstå hur man kan påverka en redaktion att ta bort insändare? En redaktion ska inte kunna påverkas. Det tycks vara att de här där jag bor, att några har tagit kontakt med dem? De håller på med så underliga saker. Det finns saker som de inte ska veta nå om. Att en kvinna som heter Birgitta sa" Se mellan fingrarna" vem som sagt det till henne?  Jag har ina bevis, mer än det hon sa inte passade in i samanhanget. Det är ingen som sagt någon kommerntar.

Av Jan Nilsson - 29 oktober 2011 07:29

Jag har köpt en film och en tidning för att jag vill sätta in annonser i den. Vet inte om det kommer att bli stoppade. Det är tråkigt att titta ensam på en sådan film, runka, och spruta. Jag var på nåt som heter Harmonimässan, och idag tv4, kl 10,35 , kommer ett inslag. Fountain House, var med på nåt som någon sa ,sedan fick jag inte mer gå dit. Ingen tycks vara intresserad av det jag gör. jag trodde att jag skulle bli stoppad nu, lösenordet fungerade inte. Jag söker men hela tiden är det ingen som svarar.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards