Alla inlägg under november 2011

Av Jan Nilsson - 30 november 2011 11:22

   Jag lämnade de här böckerna på ett vandrarhem i Malmö. De var borta när jag kom tillbaka.

Av Jan Nilsson - 30 november 2011 09:15

 Jjag   Jag tyckte att den här bilen var lite underlig. Men det är nog bara jag som tyckder det. Jag är på Västortsaktivitetscenter. Polisen kan ha tagit kontakt med  deltagarn.

Av Jan Nilsson - 23 november 2011 10:29

  Jag är nu tillbaka på Västerotsaktivitetscenter. Jag har varit i Schweiz. Det tycks vara lite underligt här, man vet inte vilka som.. Den här bilden ville inte Lahomstidning pubilicera. Det tycks vara någon som håller på med handen. Någon har tagit kontakt. Vem det nu är?

Av Jan Nilsson - 12 november 2011 03:12

   Björn Asplund, terrormannen, med Vallo, slagskämpen på Skansen. Dan kom in mitt på natten och gick omkring med kalsonger. Det syns att han kan ställa upp på vad som helst. Att vittna flaskt mot quick. (det finns de som tror att han själv tagit livet av John) En genom rutten människa, jävligt falsk. Han Går bakom ryggen, sprider lögner om folk. Jag var i en fotoaffär, några tycks ha ta kontakt och de tycks ha varit anledningen till att jag inte fått följa med.


Av Jan Nilsson - 12 november 2011 00:41

  Hon har ringt upp mig här i Båstad. Det är alltid folk som ringer kanske har dåligt samvete. Det kan vara intressant att veta vad folk vill. Jag brukar ha bildterapi. senaste gången undrade jag vad det var för tolkning som jag gjort. Jag tyckte att det var en konstig tolkning. När man tittar efteråt kan det verka underligt, Jag sände ett sms att jag var i bra här Båstad och mådde dåligt. Det är inte meningen att man ska bli sämre och göra en massa anmälningar. Det jag skickade till Båstad kommun skickade de tillbaka utan utredning. Vet inte om Anna Bengtsson kommer att göra nåt av det????

Av Jan Nilsson - 12 november 2011 00:32

  Försvann 1987. En man som heter galningen gick här och var extremist. EAP. Men han kan ljuga. Om man går igenom deras medlemsregister kanske han inte har varit medlem hos dem. Han gick hit varje eftermiddag sa han.

Av Jan Nilsson - 12 november 2011 00:22

   DE tycks ha lagt in en spärr tagit kontakt med  googel. vi vet vilka de är? Istället för att avslöja Hagagården och kaninpolisen. Någon har varit inne i mitt rum och tänd lampan. Polisen har ännu en gång tagit kontakt med Hagagården i BÅstad. Hagagatan.

Av Jan Nilsson - 11 november 2011 14:09

Anna bengtsson har fått tillbaka det som jag skickat till Båstad kommun. Men inget gjort åt mina klagomål. Jag tycker att tjänstemännen inte skulle skickat hit det , om inget händer. De tycks skita i människor. Ska man då vårda andra. Bara vara intresserad av att tjäna pengar.  Ja g har alltid undrat vilka som är källorna till tvprogram. Efter tio tv4, det tycks vara någon på Hagagården. Men det var bara jag som tittatde på inslaget.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards