Alla inlägg under juli 2012

Av Jan Nilsson - 31 juli 2012 14:19

    Ett socialdemokratisktmöte någonstans i Stockholm. Jag har inte alltid tid att vända bilderna rätt. Därför är en del inte på rätt sätt. Vet inte om det är obegribligt det jag skriver, en Kyrkoherde i Vällingby, sa det. Inte den nuvararande. Han har stängt av sin telefonsvarer. Vill inte höra vad man tycker.

Av Jan Nilsson - 30 juli 2012 11:45

  Ami R. kallas för A. Hr inget med det som hänt idag. Problem med  CSN, betalningsanmärkning. Det är mycket som man kan hålla tal om. A. har stoppat mig, liksom en folkhögskola i Kungsbacka.

Av Jan Nilsson - 20 juli 2012 16:21

   JAG HAR VARIT I EN FOLKHÖGSKOALA I KUNGSBACKA, OCH DET VERKAR SOM ATT JAG VARIT UTSATT FÖR TRAKASSERIER OCH  MOBBING. (KONTAKTANNONS HAR BLIVIT BORTSLÄND AV BREVBÄRAREN SOM DELAR UT POSTEN TILL HALLNDSPOSTEN. DÅ FÅR VI ANMÄLA BREVBÄRAREN.)       OM FOLK INTE GÅR PÅ KURSEN, DÄRFÖR ATT LÄRAREN TRAKASSERAR FOLK. MEN EN LÄRARE FÅR INTE SYSSLA MED SÅNT? SOM MOBBING.

Av Jan Nilsson - 12 juli 2012 14:08

  Jag tror att det finns personer som kan ställa upp på vad som helst?? Anklaga folk för det man inte gjort.   Detta är en människa som inte bryr sig om andra.  Vill ta över RSMH, har inte ens dåligt samvete. Inga känslor, bryr sig inte om människor, struntar i andra. Säger någon åt henne att hon ska maövrar bort folk,( Obegribligt att man kan göra så), gör hon det. Ställer upp på vad som helst. Inte gjort några försök att reta till det som hon gjort. Samma slag av människa som kan anklaga någon för våldtagnig.Ingen hederlig människa.

      ÖResundståget, ullared spanare.

Polisen måste förklara sig???????????????????????

Av Jan Nilsson - 11 juli 2012 12:29


  Jag måste ha hitta på nåt som bara finns i fantasin. Det är inga som håller på med sånt som att göra andra sjuka. Att hålla på med ett tecken måste vara mycket sjukt. Varför skulle folk vilja syssla med sånt..poliser gör inga tecken, nåt som jag måste ha fårr för mig. Det är inga som är ute efter mig och håller på med en massa konstigheter.

Det är obegribligt att  påstå nåt sånt. ingen förstår  mg, ingen tror på mig.

Av Jan Nilsson - 11 juli 2012 12:12

Biblioket i Halmstad, kan det vara vettigt  med så många som S.   En svt man på bussen från Halmstad till Laholm kl 1107- kl 1200. Jag vet inte vem han är?      Vet inte ni? Jag har inget gjort???????                                                  
                                             Palmemördaren ,galningen, djurgårdensboxningsklubb, Agnesgatan på kungsholmen i Stockholm, gick här och träffade poliser, heller andra,när han gick där???? Men det är för polisen att ta reda på om det är så,inte för mig ,.de vet att han är okyldig och behöver inte undersöka det.

Av Jan Nilsson - 9 juli 2012 09:19

Det går inte att fråga om han är polis, därför att man inte får störa folk med dumma kommentaren, det sa han på Gotlandsfärjan. Man ska inte säga åt folk, förbjudet att ta kort på folk som trakasserar andra? jag åker nu till Göteborg och Lotta på Liseberg, om det nu inte är dålit väder. Problem med tv4 på Almedalen.  

Av Jan Nilsson - 9 juli 2012 07:02

  Men de flesta vill förstöra för mig, inte att de ska synas på bild. Har man inget gjort gör jag själv ingenting.Det är inga som pratar här. Det tycks vara folk här som man kan undra vad de gör här. Jag kommer att åka till Göteborg ochmåste byta plats.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards