Alla inlägg under april 2012

Av Jan Nilsson - 26 april 2012 10:46

 spanar han för polisen heller vad sysslar han på parkeringen utanför konsum. Någon måste förklara sig. Polisen ville först inte lämna ut hans namn. Bilregistret var manipulerat, sedan fick jag ringa till kundtjänst.ALP 174 tillhör inte honom. Vem det nu är? Jag har ingen telefon i Vällingby. Jag är på Västerotsaktivitetscenterum. Nu är det folk som pratar och någon som vill städa, Jonas. dEt är inte mycket folk här, tomt. Vet inte om folk kom för att jag var här.

 
Av Jan Nilsson - 23 april 2012 14:01

 Det går att prata med honom till skillnad från andra? Kristendemokrat. Det finns sådana som är trevliga också. Han har varit på Tv några gånger med ulniform. vet inte riktigt vad han gör hos polisen, men jagar inga bovar. Han är trevlig. Vet inte om poliser får syssla med politik. Men han får det.  

Av Jan Nilsson - 23 april 2012 13:45

Tror att de struntar i en enskild kund. Det gör konsum. Det är bara småpengar. Men att anställda förlorar arbetet är inte så viktigt. Ledningen har arbetet kvar.   Det här ledningen för Civilförsvaret. Några medlemmar som inte får gå några kurser betyder ingenting. (Det är folk som går omkring och tittar vad jag gör med datorn. De har ingenting med det att göra.)   En konsum anställd som ännu har arbetet kvar.   Jag delade ut Lokaltidningen.

Helt förvirrat nu. Ingen förstår nåt av vad jag skriver, vad har lokaltidningen med konsum att göra.

Coop annonserade där och jag måste därför dela ut allt på en dag.

Av Jan Nilsson - 23 april 2012 08:31

  Jag vet inte vad detta är? Men det finns alltid de som klagar på allt. Ibland är det spännade att göra sånt som inte är tillåtet förbjudet. Jag gör det står det på en av mina tröjor. Det var en polis som sa det på Vällingbypolisen som inte ville ha mig med? Chefen? Jag har gått till tunnelbanaföraren och spärrvakten och sagt att det varit folk som stört och jag har fått flyttat plats. Men ingen vakt har kommit. Man vet Vilken sida som SL står på? Inte är det min.

Av Jan Nilsson - 23 april 2012 08:16

  Den här gravplatsen finns det någon som ska ha ramlat från ett höghus. Det är brodern som sagt det??? Jag har bara fått sett ett papper från rättsmedecinen, om en onaturlig död. Hon har hittats på en parkering, det fanns ett höghus. Adressen där hon bodde fanns också. Det är ett ställe där jag inte vill göra några efterforskningar själv. Konstigt att man inte har varit intresserade att skriva om det. Folk tycks skyddas. Sven Anèr har råkat ut för konstiga saker??? Vem är det ? Det kan ni ta reda på själva? Ingen tycks vara intresserad av att ta reda på sanningen. Inte ens brodern, jag tycker det verkar vara lite konstigt. Kan ha blivit hotad och vågar inte göra nåt. Jag ska fråga åklagarna nästa gång. Om det är  självmord heller mord. Självmord kan vara arranderade att se ut som det, och mord kan vara självmord.

Jag vill att B.Asplund hoppar i Slussen, om han gör det själv är det själv......



Av Jan Nilsson - 20 april 2012 12:37

  Tvättstugan i Vällingby, väntade?  Ett debattämne.     Janne Josefsson,                                        
                         satt i ??????                                                  
                                                  
              Har inget med debatt som sänds från Göteborg. De vill inte ha mig som publik. Jag har försökt tre månander, men inte lyckas. Vem som helst har rätt att vara publik, även poliser, men ska uppföra sig som alla andra, men tror att lagen inte gäller för dem. Tunnelbanan????

Av Jan Nilsson - 20 april 2012 08:23

  Cecila Steward Ärkeljung, ligger i Skåne. Man behöver inte förklara vad man gör här? Nåt ärende måste man ha. Är man här för att trakassera då kan man stanna hemma.                                            
                       Graven. ( texten hör inte ihop med texten ovanför, det kan tyckas vara förvirrat:) Jag har inte fått någon förklaring. Det finns ingen förklaring till varför den här personen dött. Vet inte om det är självmord heller mord. Vilka som är inblandade.??? Jag tycker att polisen heller anhöriga talar om sånt. Det finns onaturliga sätt att dö på. Det går inte att få reda på nåt, men det finns de som ställer upp på vad som helst. Det går inte att få tag i några papper.

Sekretssen är inte till för att skydda en mördare, men tycks vara det. Inte heller sådana som mobbar andra.

Av Jan Nilsson - 19 april 2012 08:24

Tvättmaskinen på vandrarhemmet med mina kläder i på natten. Jag fick tvätta mina kläder i ett vandrarhem i Genéve, Schweiz, sedan har det blivit mycket dyrare för mig att besöka Genéve, så jag kan inte bo där, så jag tog kort på tvättmaskinen. Det finns alltid folk som klagar, och ledningen tycks vara med på det. Jag har sovit med flera i Götegborg  och i öREBRO. INGA KLAGMÅL. De tittar mycket när jag sitter här. Lukta illa. Då får man inte bo med andra, utan ensam. Samma problem i ett vandrarhem i Lausanne, men där fick jag bo hos frälsis, men behövde inte betala, därför att det var en dam som hade betalat. Jag trodde det aldrig skulle gå, men det var inga problem. Inga klagade. Falska anklagelser.   Jag åker från Monaco till Schweiz, via Milano. Med tåg.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards