Alla inlägg under augusti 2012

Av Jan Nilsson - 29 augusti 2012 08:20

  LIksom texten är bortsuddad här och ingen förklaring. Framkallningen?????

Tv 4 Nyheter, ta kontakt med Sveriges Television. Bortkastat, de lyssnar inte på folk?? Ett inslag på Svt. Ibland har tv 4 samma inslag dagen efter. Med samma människor.

Av Jan Nilsson - 28 augusti 2012 16:08

  Inte mycket att visa, hur det ser ut ibland. Allt på golvet, nu blir väl jag...... Jag skriver inte ut det som jag tror. Det tycks ta några dagar. Ibland har jag varit utsatt.

Av Jan Nilsson - 28 augusti 2012 08:19

 Han finns i Välligby gick alltid grönklädd, därför fick han namnet Grodan. Kaninen från båstad. Grodan från Vällingby. Hans syns men har bytt färg. Kameljontter brukar sådana kallas för? 

Det tycks vara en del problem med folket här, där jag bor, tror att de har rättigheter som de inte har.

Av Jan Nilsson - 28 augusti 2012 08:19

 Han finns i Välligby gick alltid grönklädd, därför fick han namnet Grodan. Kaninen från båstad. Grodan från Vällingby. Hans syns men har bytt färg. Kameljontter brukar sådana kallas för? 

Det tycks vara en del problem med folket här, där jag bor, tror att de har rättigheter som de inte har.

Av Jan Nilsson - 27 augusti 2012 08:16

   Vem är snyggingen, jag vet inte? Någon som Känner igen honom.


Personer som svarar på en kontaktannons, som inte är hemma?? Svarar inte på telefon??? När jag ringer.


Av Jan Nilsson - 24 augusti 2012 15:59

  Det är inget brott. Det är polisen som bestämmer vad som är brott, jag trodde att det var lagboken. Det har inte varit så många som har tittat idag, bara en person, på min blogg. Det tycks vara problem med en folkhögskola, mailet tycks inte ha kommit fram. Jag har aktat mig för att skriva vilka som trakasserar. Det var en som stod utanför, där jag bodde, alltså ska han bo där opch en vid kyrkan. Man kan ta med långt avstånd med kamerarn.   Han har också blivit utsatt för falska anklagelser. Jag är inte ensam.

Vi får se om det dyker upp det som jag betalat för, men jag får gå hem och titta på min mobil, om det inte står nåt där.

Jag hade anmält mig till Ämlhult, men har inget hört.

Vedergällinig.


Av Jan Nilsson - 24 augusti 2012 08:12

  Cyckelspår??

Av Jan Nilsson - 23 augusti 2012 15:58

  Allt stoppas i sådana här lådor och glöms bort. Ett telefonnummer har varit blockerat i två månader, man kommer inte fram till personen,  mobilen fungerar inte heller. Telia tyckte polisen skulle gå hem och titta hos denna person. Bellmansgatan, påstår att hon lever och har ringt upp dem. Någon som heter Christer, som skulle ha ringt upp mig, men gjorde inte det.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill bli avsugen och få nåt i röven, hur ska jag göra.
 Sluta upp att drömma om att någon är intresserad.
 Jag är för gammal, men har inte talat om min ålder.
 Jag kan runka mig själv.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jansgästsbok


Ovido - Quiz & Flashcards